Straightpipe Forums

Go Back   Straightpipe Forums > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 32
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: 8.5krpm
Forum: Media Center 07-09-2009, 11:57 PM
Replies: 4
Views: 1,117
Posted By 8.5krpm
damnnnnnn Gallardo LP-560s are hot!

damnnnnnn Gallardo LP-560s are hot!
Forum: Your Build 06-14-2009, 09:13 PM
Replies: 86
Views: 17,720
Posted By 8.5krpm
loooks awsome.......fuck lower mounts, run no...

loooks awsome.......fuck lower mounts, run no hood haha jkjk

coming along nice! now order Haltech!
Forum: Your Build 06-01-2009, 05:09 PM
Replies: 17
Views: 3,118
Posted By 8.5krpm
i got the motor off a guy who works at Yellowhead...

i got the motor off a guy who works at Yellowhead Honda and yea the motor was in pieces when i got it both manifolds were off and the harness was off already......everythign loooks good as is but...
Forum: Your Build 06-01-2009, 03:41 AM
Replies: 17
Views: 3,118
Posted By 8.5krpm
http://i254.photobucket.com/albums/hh119/spoonap1s...

http://i254.photobucket.com/albums/hh119/spoonap1s2k/7pics271.jpg

http://i254.photobucket.com/albums/hh119/spoonap1s2k/7pics272.jpg
...
Forum: Your Build 05-30-2009, 01:49 AM
Replies: 17
Views: 3,118
Posted By 8.5krpm
hahaha kinda im gonna run the F20 head and F20...

hahaha kinda im gonna run the F20 head and F20 ecu 2.2 @ 9k ;) haha pics will be up tomorow
Forum: Your Build 05-29-2009, 12:32 PM
Replies: 17
Views: 3,118
Posted By 8.5krpm
yea Mark, whatever it is doesnt sound good thats...

yea Mark, whatever it is doesnt sound good thats for sure hahaha anyways i picked up my new motor F22C1 ill be posting pics up asap
Forum: Your Build 05-25-2009, 11:17 PM
Replies: 17
Views: 3,118
Posted By 8.5krpm
will doo man, and scourge yes it...

will doo man,



and scourge yes it doesnt sound like normal rod knock ! its more liek a rattle kinda noise
Forum: Your Build 05-15-2009, 12:11 AM
Replies: 17
Views: 3,118
Posted By 8.5krpm
F20C Build

well my motor shit the bed last night so now im gonna be pulling it and building it....

here are cliff notes
-bottom end is the problem
-it dropped oil pressure when i was driving for some...
Forum: Media Center 05-12-2009, 12:59 AM
Replies: 8
Views: 1,455
Posted By 8.5krpm
new pic with lip back on! ...

new pic with lip back on!

http://i254.photobucket.com/albums/hh119/spoonap1s2k/7pics269.jpg

i think i am done now....unless there is a good deal on a J's wing haha
Forum: Media Center 05-10-2009, 06:25 AM
Replies: 8
Views: 1,455
Posted By 8.5krpm
haha i guess ur right Ian, some Spoon monoblocks...

haha i guess ur right Ian, some Spoon monoblocks would pull a premium before racewars haha
Forum: Media Center 05-09-2009, 08:06 AM
Replies: 8
Views: 1,455
Posted By 8.5krpm
S2K gone baller?

http://i254.photobucket.com/albums/hh119/spoonap1s2k/IMG_3403.jpg


a lil teaser until a full out photoshoot

Volk TE37 05 Ltd edition Matte Gunmetal
specs are 18x8.5 +50 all around (yay back...
Forum: Media Center 04-20-2009, 02:33 AM
Replies: 29
Views: 4,257
Posted By 8.5krpm
u mean the "Red October"? hahaha

u mean the "Red October"? hahaha
Forum: General Automotive Chat 03-26-2009, 04:07 AM
Replies: 10
Views: 2,267
Posted By 8.5krpm
Team Name: Tifosi for life! Group 1 Pick 1:...

Team Name: Tifosi for life!

Group 1 Pick 1: Felipe Massa
Group 1 Pick 2: Lewis Hamilton

Group 2 Pick: fernando alonso

Group 3 Pick: Sebastien Vettel

Group 4 Pick: Nico Rosberg
Forum: General Automotive Chat 08-06-2008, 05:08 AM
Replies: 131
Views: 13,085
Posted By 8.5krpm
the fueling systems are outsourced to a sub...

the fueling systems are outsourced to a sub contractor.....team techs are not allowed to mod it in anyway, only take it apart and repair it
Forum: General Automotive Chat 08-04-2008, 01:52 AM
Replies: 131
Views: 13,085
Posted By 8.5krpm
hamilton popped a tire with 10 laps left...

hamilton popped a tire with 10 laps left IIRC.......Massa was race leader the whole race pretty much and popped the motor with 3 laps left on the front straight


podium went like this

1....
Forum: Race / Track talk 08-02-2008, 10:39 PM
Replies: 27
Views: 3,989
Posted By 8.5krpm
street racing is TEH ghey

street racing is TEH ghey
Forum: General Automotive Chat 08-02-2008, 10:36 PM
Replies: 131
Views: 13,085
Posted By 8.5krpm
this is how its gonna look like for...

this is how its gonna look like for tomorow.....ps i hate mclaren!

1. 22 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes - 1:19.376, 1:19.473, 1:20.899

2. 23 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes - 1:19.945,...
Forum: General Automotive Chat 08-02-2008, 07:53 AM
Replies: 131
Views: 13,085
Posted By 8.5krpm
yea about dam time....too bad alonso is not the...

yea about dam time....too bad alonso is not the one who is doing it tho haha.....i hate douchelonso
Forum: Events & Meets 08-02-2008, 07:41 AM
Replies: 17
Views: 2,575
Posted By 8.5krpm
was awsome guys.......all the way down to the...

was awsome guys.......all the way down to the awsome burnout by the civic haha and of course shooting fireworks at Mike haha
Forum: General Automotive Chat 08-01-2008, 11:21 PM
Replies: 131
Views: 13,085
Posted By 8.5krpm
yea i agree Bordais - DNF haha ...

yea i agree Bordais - DNF


haha


here is the top 10 from practice session 2

1. 22 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes - 1:20.554
Forum: General Automotive Chat 08-01-2008, 03:29 AM
Replies: 131
Views: 13,085
Posted By 8.5krpm
hungarian grand prix practice starts tomorow...

hungarian grand prix practice starts tomorow guys......get ur predictions in.....

i say hamilton will finish second to kimi or massa.......only 1 ferrari on the podium....i hope i see a good...
Forum: Automotive Junk 07-23-2008, 11:57 PM
Replies: 2
Views: 1,489
Posted By 8.5krpm
tempting haha

tempting haha
Forum: General Automotive Chat 07-22-2008, 02:34 AM
Replies: 131
Views: 13,085
Posted By 8.5krpm
yea i would have to agree about hamiltons...

yea i would have to agree about hamiltons attitude....but u cant argue the fact that he is killing ferrari single handedly....the Iceman needs to wake up real quick, and not wait till the last 3...
Forum: General Automotive Chat 07-20-2008, 06:17 PM
Replies: 131
Views: 13,085
Posted By 8.5krpm
well that surely didnt go according to plan...

well that surely didnt go according to plan there......ferrari needs to get there shit together BIG TIME if they plan on winning drivers championship
Forum: Parts 07-19-2008, 07:01 AM
Replies: 14
Views: 2,441
Posted By 8.5krpm
uh oh......K time?

uh oh......K time?
Showing results 1 to 25 of 32

 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 06:58 PM.



Powered by vBulletin® Version 3.7.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Styled By bonded-design